مقایسه هزینه اسکالپ در ایران و سایر کشورها

مقایسه هزینه اسکالپ در ایران و سایر کشورها

همانطور که می دانید تکنیک های زیبایی مانند اسکالپ سر در بسیاری از کشورهای جهان مورد استفاده قرار می گیرند. متقاضیان فراوانی امروزه در جهان علاقه مند به استفاده از چنین فرآیندها و روش های زیباسازی هستند که موجب می شود استفاده از این تکنیک هر چه بیشتر گسترش پیدا کند.


قاعدتا علاقه مندان به دلیل مزایای فراوانی که تکنیک های اسکالپ سر دارند، (به ویژه روش جدیدتر میکروپیگمنتیشن که مزایای بیشتری نسبت به روش میکروبلدینگ دارد) مایلند که از این تکنیک به بهترین نحو ممکن جهت افزایش زیبایی خود استفاده کنند و نواحی از سر یا ابرو که دچار ریزش مو شده یا دارای زخم و آثاری مانند خال هستند و قصد پوشاندن آن ها را دارند، را با کمک تکنیک میکروپیگمنتیشن پوشش داده و به این ترتیب پوست سر و یا صورت خود را زیباتر کنند.

هزینه اسکالپ سر در کشورهای خارجی:

اما نکته مهم این است که هزینه اسکالپ سر در هر کشور و یا شهر چقدر است؟ هزینه اسکالپ سر همانند هر فرآیند یا خدمات دیگری در کشورهای مختلف جهان، نرخ های متفاوتی دارد. همانطور که می دانید حتی اگر به بهترین مرکز اسکالپ در هر کشور یا شهر بزرگی مراجعه کنید، هزینه ها و قیمت میکرواسکالپ با خدمات ارائه شده در کلینیک های دیگر در شهرهای همان کشور و همچنین سایر کشورها متفاوت است. برای مثال اگر به کشوری مانند هند یا انگلستان سفر کنید، براحتی متوجه خواهید شد که در یک شهر ممکن است هزینه اسکالپ سر در دو کلینیک که حتی فاصله چندانی نیز با هم ندارند، متفاوت باشد.


در این جدول نمونه ای از هزینه و قیمت خدمات میکرواسکالپ در کشور آمریکا را مشاهده می فرمایید:


مقایسه هزینه میکرواسکالپ در ایران و سایر کشورها


همانطور که مشاهده می کنید، قیمت اسکالپ سر در کشورهای دیگر، ارزان نیست و این موضوع در تمامی کشورهای جهان یکسان می باشد.


دلایل تفاوت هزینه اسکالپ سر و ثابت نبودن آن:

حال سئوال این است که اصولا چرا باید هزینه اسکالپ سر در کشورهای مختلف و حتی میان چند کلینیک مختلف در یک شهر، متفاوت باشد؟ چه عواملی موجب اختلاف هزینه های یک کلینیک با کلینیک دیگری در همان شهر یا شهر و کشور دیگری می شود؟
در پاسخ باید چند عامل را در نظر گرفت:

• روش مورد استفاده اسکالپ سر در کلینیک (انتخاب تکنیک میکروپیگمنتیشن یا میکروبلیدینگ)

• استفاده از مواد، تجهیزات و وسایل مخصوص اسکالپ سر (مانند دستگاه اسکالپ، رنگ مخصوص اسکالپ، نوع سوزن و کارتریج اسکالپ مورد استفاده، نوع بی حسی اسکالپ و ...)

• هزینه های کلینیک (از جمله دستمزد پرسنل)

• تعداد پرسنل

• نوع خدمات انجام شده (در ناحیه سر، ابرو، صورت و ...)

• وضعیت اقتصادی آن کشور


برای مثال دو کلینیک زیبایی را در همان کشورهایی که مثال زدیم را نظر بگیرید. یکی در کشور هند و دیگری در انگلستان. حتی اگر فرض را بر این بگیریم که این دو مرکز میکرواسکالپ، از مواد مشابه (مانند مواد بی حسی و یا رنگ دانه های مورد استفاده در میکروپیگمنتیشن) و یا دستگاه ها و تجهیزات یکسانی استفاده می کنند، با این وجود قیمت خدمات آنها ممکن است بسیار متفاوت باشد. که این مسئله می تواند ناشی از وضعیت اقتصادی و تفاوت ارزش پول دو کشور (پوند و روپیه) و همچنین هزینه های جانبی و یا میزان دستمزدهای کارکنان و موارد دیگر باشد.


همچنین هزینه انواع خدمات ارائه شده نیز متفاوت است. برای مثال هزینه اسکالپ ابرو با هزینه پوشاندن جای زخم یا اسکار، متفاوت است.


هزینه اسکالپ سر در ایران:

جای خوشحالی است که ایران جزو کشورهایی است که در مقایسه با بسیاری از کشورهای جهان، هزینه اسکالپ سر، ابرو و یا صورت بسیار کمتر اما کیفیت کار معمولا عالی است. چرا که متخصصان ایرانی تلاش دارند تا با کمترین هزینه ها، بهترین خدمات را برای متقاضیان و مراجعین خود - از داخل و خارج از ایران - فراهم کنند. به همین جهت امروزه نه تنها بسیاری از هموطنان مان جهت خدمات زیباسازی پوست و مو به کلینیک های معتبر و درجه یک داخل کشور مراجعه می کنند بلکه حتی بسیاری از اتباع کشورهای دیگر نیز جهت استفاده از خدمات عالی و باکیفیت با قیمت های نسبتا ارزان، به ایران مراجعه می کنند.


استفاده از رنگدانه های بهداشتی و کاملا طبیعی، مواد بی حسی درجه یک، استفاده از دستگاه ها و امکانات مناسب، رعایت نکات بهداشتی در انجام میکرواسکالپ، استفاده از دستکش های یک بار مصرف، فراهم کردن فضایی کاملا استریل و عاری از هر گونه آلودگی، دقت بالای پیگمنترو موارد دیگر موجب می شوند که به شما نیز توصیه کنیم که جهت میکروپیگمنتیشن یا اسکالپ سر در داخل ایران اقدام کنید. (به خصوص تهران که تعدادی از بهترین کلینیک های کشورمان در آن قرار گرفته اند)


انجام روش اسکالپ سر یکی از بهترین روش هایی است که بدلیل قیمت مناسب آن نسبت به سایر روش های از جمله کاشت مو امروزه در ایران مورد استقبال بسیار زیادی قرار گرفته است.


اگر قصد انجام اسکالپ سر و یا دریافت مشاوره های لازم جهت انچام این کار را دارید می توانید با مشاوران ما در کلینیک ایران در ارتباط باشید.کلینیک ایرانا با داشتن تجربه ای طولانی و پر افتخار در زمینه خدمات میکروپیگمنتیشن و اسکالپ سر آماده ارائه بهترین خدمات به شما هموطنان گرامی است. جهت مشاوره با ما تماس بگیرید: 09123332580 - 22388750