اسکالپ سر آقایان

آلوپسی و یا طاسی مردانه را نباید جز بیماری ها محسوب کرد.چنین اتفاقی به علت ژنتتیک پدید می آید و به طور کل این اتفاق به علت رفلکس بدن نسبت به آندروژن ها یا به عبارت دیگر هورمون های مردانه پیش می آید.این موضوع یکی از اصلی ترین و شایع ترین دلایل ریزش مو در آقایان می باشد.بسیاری از مردانبه دنبال راهکار های رفع این موضوع می باشند اما متاسفانه هیچ یک از آن ها از جمله روش های دارو درمانی ، کاشت مو و... منجر به نتیجه دلخواه نخواهد شد. در این جا اسکالپ سر می تواند بهترین و تنها گزینه برای این افراد محسوب شود.


موی سر مردان وابستگی خاصی به هورمون جنسی مردانه که آندروژن نام دارد از لحاظ رشد نخواهد داشت ولی دارای گیرنده های خاص در هورمون های جنسی است که وجودشان می تواند عاملی برای ریزش مو باشد.موی مردان در بخش های جلو و اطراف مرکزی سر که نام آن فرونتوتمپورال می باشد گیرنده های هورمونی دارند اما در زنان تفاوت دارد و همه ی نقاط سر آن ها از گیرنده آندروژنی برخوردار است.دلیل ریختن موی سر در نواحی جلوی سر و سپس مرکزی که با گذشت زمان به هم خواهند رسید همین موضوع می باشد.


اسکالپ سر آقایان

درمان به روش اسکالپ سر یک روش دایمی برای مردانی است که دچار ریزش مو هستند.این درمان برای افرادی که تراکم موی کم و یا کم پشتی مو را تجربه نموده اند و همچنین از ریزش موی سکه رنج می برند موثر می باشد.علاوه بر تمامی این مشکلات ، اسکالپ سر می تواند از بین برنده ی محل های زخم ، بخیه و ... باشد.اسکالپ سر نیز می تواند تمامی محل هایی که جای عمل جراحی مانند عمل کاشت مو با روش هایی همچون FIT و یا FUT از بین ببرد.


اسکالپ سر روشی کاملا غیر تهاجمی می باشد و توسط دستگاه و کاتریج مخصوص این کار انجام می شود.ما بین مکان هایی که کاهش مو رخ داده است به وسیله دستگاه رنگ تزریق شده به گونه ای که مانند فولیکول مو به نظر می رسند.با این روش ظاهر فرد بسیار خیره کننده خواهد شد و کم پشتی مو از بین می رود.

اسکالپ سر


اسکالپ سر آقایان مناسب چه کسانی است؟

• کسانی که دچار کم پشتی و یا تراکم کم مو می باشند.

• پس از انجام کاشت مو به نتیجه دلخواه نرسیده اند.

• دچار ریزش موی سکه ای می باشند. کسانی که بر روی سرشان نقاط شکستگی و یا سوختگی وجود دارد.

• افرادی که جای زخم یا اسکار عمل جراحی و همچنین کاشت مو به وسیله روش هایی مانند FUT بر روی سر آن ها وجود دارد.

• ریزش مو بر اثر استرس های ناشی از سبک زندگی

• ریختن مو بر اثر شیمی درمانی جهت درمان سرطان

• ریزش موی ناشی از بیماری های آلوپسیا و لیکنپلان (در صورت صلاحدید پزشک متخصص می توانند اقدام به اسکالپ سر نمایند.)


مراحل اسکالپ سر آقایان

همچون سایر روش های درمانی ، اسکالپ سر نیز می بایست بر اساس مراحل از پیش تعیین شده انجام گیرد. این موضوع در اسکالپ سر آقایان هم صدق می کند. در ادامه به مراحل این روش درمانی می پردازیم.


جلسه اول:مشاوره جهت انجام اسکالپ

در جلسه اول همه ی موارد مربوط به عمل که می بایست از آن آگاهی داشته باشید توضیح داده می شود و علاوه بر این تمامی سوالات شما در ارتباط با اسکالپ سر و نحوه انجام آن پاسخ داده می شود.همچنین در این جلسه مراجعه کننده از تمامی مواردی که پیش و پس از انجام اسکالپ نیاز به انجام و رعایت آن ها است آگاه می شود.


جلسه دوم:معاینه پزشکی مراجعه کننده

در جلسه دوم به جهت افزایش کیفیت عمل ، چکاپ و معاینه صورت گرفته و به وسیله آن ها گزارشات کاملی از وضعیت مراجعه کننده آماده می شود.همچنین در این مرحله در صورت لزوم دارو ها توسط پزشک تجویز می شود.مراحل معاینه و آزمایشات پیش از انجام این روش جز مهم ترین موارد مراقبت های قبل از اسکالپ سر می باشد.

اسکالپ سر آقایان


جلسه سوم:مرحله نخست فرآیند اسکالپ

در این جلسه پیش از هر چیز رنگ مناسب موی فرد انتخاب و مناطقی که نیاز به اسکالپ دارد شناسایی و علامت گذاری می شود.پس از انجام این کار فرآیند اسکالپ سر در این نواحی آغاز می گردد.


جلسه چهارم:مرحله دوم اسکالپ مو

مرحله دوم اسکالپ جهت ترمیم می باشد .این مرحله پس از گذشت یک ماه از جلسه نخست اسکالپ سر صورت می گیرد.طی گذشت یک ماه نتایج مرحله نخست را می توان مشاهده کرد و چنانچه مناطقی از سر که نیاز به ترمیم دارند در این جلسه صورت می پذیرد.


مرحله پنجم:مرحله سوم اسکالپ مو (مرحله نهایی)

با گذشت 2 الی 5 ماه از مرحله ترمیمی اول ، مرحله دوم ترمیمی در این جلسه انجام می شود.


مرحله ششم:چکاپ سالانه

ماندگاری اسکالپ سر چیزی در حدود 3 تا 6 سال می باشد.به همین علت با گذشت زمان رنگ اسکالپ کم می شود. به همین دلیل اسکالپ سر نیاز به یک جلسه و آن هم سالی یک بار جهت ترمیم خواهد داشت.


فرم مشاوره آنلاین اسکالپ



 حجت ناصری
هزینه اسکالپ سر
 مشاور آنلاین
  با سلام ، جهت اطلاع از هزینه اسکالپ سر و یا هرگونه مشاوره با کارشناسان ما در ارتباط باشید.  
اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید