آموزش اسکالپ

اسکالپ یکی از محبوب ترین خدمات زیبایی است که در طول سالهای گذشته ارائه شده است. به دلیل استاندارد بودن این روش (که خود شامل دو تکنیک میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ است) و مزایای فراوانی که دارد، به عنوان یکی از بهترین و پر طرفدارترین تکنیک های زیبایی و ترمیم مو و ابرو شناخته می شود. 


اما در مقایسه میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ می توان براحتی دریافت که روش میکروپیگمنتیشن روشی جدیدتر و استاندارد است و با استفاده از دستگاه های کاملا استریل و بهداشتی صورت می گیرد. این تکنیک امروزه در بسیاری از کشورهای جهان مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان روشی جدید و بهترین جایگزین تاتو سنتی مورد استفاده قرار می گیرد. به همین جهت امروزه از اسکالپ سر تحت عناوینی چون هاشور سر یا تاتو سر نیز نام برده می شود. 


آموزش اسکالپ


اما متخصصینی که اقدام به انجام میکرواسکالپ (به خصوص بکارگیری تکنیک میکروپیگمنتیشن) بر روی مراجعین خود می کنند، باید افرادی آموزش دیده و دارای توانایی کامل انجام این فرآیند بر روی مراجعین خود باشند. به همین جهت آموزش اسکالپ اهمیت زیادی دارد. هر چه در دوره آموزشی مطالب و تکنیک های اسکالپ را بهتر و بیشتر بیاموزید، در نهایت به نفع شماست. 

به یاد داشته باشید که در طول سالهای گذشته با افزایش تقاضا جهت انجام اسکالپ یا هاشور سر و ابرو، به خصوص از طرف بسیاری از جوانان و یا افراد مشهور روز به روز محبوبیت آن بیشتر شده و اگر شما هم علاقه مند به یادگیری حرفه ای و گذراندن دوره آموزش اسکالپ را داشته باشید نه تنها می توانید آینده شغلی بسیار مناسبی داشته باشید بلکه با درآمد مناسب از این حرفه درآمدزایی و به جامعه خدمت کنید. 


آموزش اسکالپ


جهت آشنایی شما علاقه مندان به ثبت نام در دوره های آموزشی اسکالپ و آموزش میکروپیگمنتیشن برنامه زمان بندی و همچنین سرفصل کلی مباحث به شما ارائه می گردد:

دوره آموزشی اسکالپ در مدت زمان 3 روز و به مدت 8 ساعته برگزار خواهد شد و برنامه آموزشی بصورت زیر خواهد بود:


روز اول دوره آموزشی اسکالپ:

 شامل مباحث تئوری و آموزش تکنیک های جدید 2019

مباحث آموزشی:

شناخت پوست سر، دستگاه نیدل و کارتریج، رنگ، بهداشت کار و محیط، تعیین رنگ و آزمون انتخاب رنگ اوریجینال، کار بر روی پوست مصنوعی.


روز دوم دوره آموزشی اسکالپ:

شامل مباحث تئوری و عملی اسکالپ. 

مباحث آموزشی:

آموزش عکاسی، طراحی خط مو (Hair Line) و نحوه انجام کار بر روی پوست طبیعی و انجام اسکالپ بر روی پوست سر مدل در مرحله جلسه ترمیم. 


روز سوم دوره آموزشی اسکالپ:

(آزمون) 

انجام صفر تا 100 اسکالپ بر روی پوست سر مدل جلسه اول.

کلیه آموزش ها مطابق با جدیدترین متدها و استانداردهای روز جهان خواهد بود. بطوری که براحتی می توانید با گذراندن دوره میکرواسکالپ ضمن آشنایی کامل با کلیه مباحث عملی و تئوری میکروپیگمنتیشن و اسکالپ، براحتی در این زمینه در هر جای جهان، مشغول کار و فعالیت شوید.

با آرزوی موفقیت برای شما. جهت رزرو دوره های ما می توانید با کلینیک تخصصی ایرانا تماس بگیرید.

فرم مشاوره آنلاین اسکالپ



 مهناز حسین نژاد
هزینه آموزش اسکالپ سر چقدره
 مشاور آنلاین
  جهت اطلاع از هزینه آموزش اسکالپ سر می توانید با شماره های موجود در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید.  
 جبریل بختیاری
سلام.وقت بخیرهزينه اسکالپ سر من چقدر میشه...
 مشاور آنلاین
  برای اطلاع از هزینه ها می تونید یا به صورت حضوری به مرکز مراجعه کنید یا از طریق بخش مشاوره مجازی ، تصاویر مربوط به پشت ، جلو و بالای سر خودتون را ارسال کنین تا هزینه حدودی براتون ارسال بشه.  
اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید