اسکالپ سر چیست؟

اسکالپ سر یا میکروپیگمنتیشن اسکالپ (Scalp Micro Pigmentation) یک روش نسبتا نوین است که برای از بین بردن اثرات ظاهری کم پشتی و طاسی سر به کار می رود. از این روش می توان هم برای کم پشتی موهای خانم ها و هم آقایان استفاده نمود. به این تکنیک، میکرو اسکالپ و هاشور سر نیز گفته می شود.


اسکالپ میکرو پیگمنتیشن یا به اختصار SMP یک روش زیبایی براى قسمتى از سر می باشد که توسط مو پوشیده است. ابتکار این روش در ابتدا، جهت ابداع راه حلى براى رفع طاسی سر در بین بیماران آلوپسی و همچنین عوارض ناشی از شیمی درمانی بوده. هدف از این روش، شبیه سازى فولیکول مو (ریشه های مو ) در زیر لایه سطحی پوست (درمیس) می باشد. این روش حتما بوسیله دستگاه پزشکى که داراى کارتریج سوزنى بسیار زیر است و رنگدانه هاى اورگانیک مخصوص که براى محیط پوست سر ساخته شده انجام می شود. عمق انجام، ظرافت نقاط و رنگدانه های همرنگ موى سر باعث می شود ظاهر نقاطی که روى پوست سر و صورت ایجاد شده، کاملا شبیه به فولیکول مو دیده شود و تشخیص تفاوت آن نسبت به موی واقعی حتی در کنار هم بدلیل شباهت زیاد، براى هر بیننده اى دشوار می باشد.


این تکنیک ظریف و مدرن سال ها در انحصار کشورهای آمریکا و اروپایی بوده،اما با همت چندی از اساتید برجسته میکروپیگمنتیشن از جمله خانم مهندس مریم آیرملو(بنیانگذار اسکالپ مدیکال و سه بعدی)در سال ۹۳ در ایران شروع شد و سال ۹۵ توسط برادر ایشان بهرام آیرملو (بنیانگذار اسکالپ آلوپسی و اسکالپ اسپرت در ایران)طی گذراندن دوره تخصصی اسکالپ آلوپسی در کشور لهستان، تکنیک اصلی این روش وارد ایران شد. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی اسکالپ سر به اوج بلوغ خود رسیده و بدلیل مزایا فراوان و نداشتن هیج معایبی (بدون عوارض و ایجاد حساسیت، اخلال در روند درمان و....) در بین افراد جامعه به عنوان یک روش سالم،کارآمد،موثر و زیبا شناخته میشود و افراد بسیار زیادی از مزایای این روش منحصر بفرد ،برخوردار شده اند.


شیوع ویروس کرونا و اهمیت رعایت نکات بهداشتی هنگام انجام اسکالپ :

مرکز تخصصی اسکالپ آیرملو همواره رعایت موارد بهداشتی در اولویت اوی قرار داده است . در شرایط فعلی که کشور درگیر بیماری کروناست موارد بهداشتی با دقت و جدیت هر چه تمام تر اجرا می گردد.


✅ پذیرش مراجعین با ظرفیت کمتر از قبل از شیوع کرونا در کشور و بصورت محدود انجام می گردد .

✅ پرسنل کلینیک هر روز از لحاظ سلامت توسط پزشک کلینیک چک آپ می شوند .

✅ کلیه مراجعین قبل از پذیرش مشاوره پزشکی انجام داده و از لحاظ سلامت چک می شوند .

✅ کلیه پرسنل مرکز اسکالپ سر مجهز به پوشش گان ایزوله ، ماسک ، شیلد و دستکش و کلاه یکبارمصرف هستند .

✅ جهت حفظ سلامت فردی به کلیه مراجعه کنندگان عزیز در بدو ورود پک یکبار مصرف شامل ، پوشش گان ایزوله ، ماسک ، دستکش ، کلاه و پاپوش یکبار مصرف ارائه می گردد

✅ کل فضای کلینیک در طی روز به دفعات ضدعفونی میگردد .

✅ تردد کلیه افراد در فضای مرکز صرفا با پاپوش یکبار مصرف انجام می گردد .

✅ تمام لوازم مورد استفاده برای هر مراجعه کننده یکبار مصرف می باشد .

✅ سطح تخت پذیرش توسط ملافه یکبار مصرف پوشیده و پس از اتمام کار تعویض می گردد.

✅ تکنسین و مراجعه کننده در کل تایم انجام اسکالپ ماسک و لباس ایزوله و دستکش بر تن دارند .

اسکالپ سر

تلاش ما در کلینیک بر این است که ضمن ارایه خدمات با بالاترین کیفیت ، محیطی امن و آرام را برای مراجعه کنندگان عزیز فراهم نماییم .


روش انجام میکرو اسکالپ چگونه است ؟

به صورت کلی اسکالپ سر روشی است که در آن مناطق خالی سر با استفاده از دستگاه های بخصوص و بوسیله سوزن های پزشکی بسیار ریز توسط پیگمنت های مخصوص یا همان رنگدانه ها پر می شود. در این روش مویی روی سر متقاضیان کاشته نمی شود بلکه از طریق ابزار پزشکی و مدرن رنگدانه های مخصوصی زیر پوست سر قرار می گیرند که ظاهری شبیه مو داشته و از نظر ظاهری به پرپشت نشان داده شدن و حجیم به نظر رسیدن موها کمک بسیار زیادی می کنند.


تکنیک های انجام اسکالپ سر :

تکنیک های مختلفی با توجه به وسعت خالی بودن کف سر ، جنسیت ، منطقه مورد نظر و .. وجود دارند که انتخاب بهترین تکنیک برای اسکالپ سر نیاز به تجربه و دانش بالایی دارد. تکنیک های نقطه ای ، هاشوری ، Hair By Hair و.. از جمله آن ها هستند.


اسکالپ سر در چه مواردی کاربرد دارد ؟

از این روش در موارد زیادی می توان استفاده کرد. در واقع به دلیل عوارض بسیار ناچیز و مزایای زیادی که میکرو اسکالپ دارد یکی بهترین گزینه ها محسوب می شود. اگر تکنیک اسکالپ توسط متخصص مجرب و با تجربه انجام شود می تواند درموارد زیر بکار رود و تاثیر چشمگیری در پرپشت نشان دادن موها داشته باشد :

1- پوشش نواحی کم پوشت مو یا طاس سر

2- پوشش محل زخم هایی که بواسطه عمل جراحی یا شکستگی در سر یا ابرو بودجود آمده اند

3- پوشش خط بخیه کاشت مو به روش FUT یا هر نوع جای بخیه دیگر در سر

4- پوشش نواحی که به دلیل آلوپسی یا ریزش موی سکه ای خالی شده اند

5- پرپشت شدن ظاهری و افزایش کیفیت بصری موها پس از انجام کاشت مو

اسکالپ سر چیست


انجام اسکالپ سر با چه روش هایی انجام می گیرد؟

میکرو اسکالپ سر را هم با استفاده از دستگاه مخصوص اسکالپ (میکرو پیگمنتیشن) و هم با استفاده از رول می توان انجام داد.ظرافت بیشتر و همچنین طبیعی بودن نتیجه از جمله مزایای استفاده از دستگاه مخصوص میکروپیگمنتیشن است. تنها مزیت استفاده از رول این است که بسیار سریع تر است ، در مدت زمان بسیار کمتری انجام می شود و منطقه وسیعی را پوشش می دهد. اما ایراد اصلی انجام اسکالپ با استفاده از رول این است که فواصل بین پیگمنت ها منظم است و امکان استفاده از تکنیک های سایه روشن و .. در آن وجود ندارد. طبق تجربه، برای هرچه طبیعی تر شدن نتیجه اسکالپ در اکثر مواقع بهتر است فواصل بین پیگمنت ها نا منظم باشد و از تکنیک های هاشور و سایه روشن در مناطق مختلف استفاده گردد.



آیا انجام اسکالپ درد زیادی به همراه دارد ؟

معمولا متقاضیانی که این روش را انتخاب می کنند، درد و سوزش خفیفی را در ابتدا تجربه می کنند.این سوزش در بخش های مختلف پوست سر متفاوت است.طبق نظر مراجعین، درد ناشی از انجام میکرواسکالپ طوری نیست که خیلی زیاد یا غیرقابل تحمل باشد.ضمنا در ابتدا و در مراحل مختلف فرایند، از پمادهای بی حسی موضعی مخصوص به منظور کاهش احساس سوزش استفاده می شود.


اسکالپ سر چه عوارضی دارد؟

عوارض تکنیک ها و روش های زیبایی به دو دسته تقسیم بندی می شوند:

✔ عوارض کوتاه مدت

✔ عوارض بلند مدت


خوشبختانه بیشتر عوارضی که ممکن است در پی انجام فرآیند اسکالپ سر صورت گیرند، از نوع اول هستند. یعنی عوارضی کوتاه مدت و معمولا کم اهمیت که ظرف مدت کوتاهی برطرف می شوند. البته چنانچه پس از مدتی این عوارض برطرف نشدند با کمک پزشک و مراجعه به متخصص براحتی می توان مشکل را برطرف کرد و به همین جهت بدون نگرانی می توانید جهت انجام این فرآیند براحتی اقدام کنید.عوارض اسکالپ شامل خارش ، پوسته پوسته شدن و قرمزی کف سر است که پس از چند روز به طور کامل برطرف می شوند.


اسکالپ سر دارای چه مزایایی می باشد؟

مزایای اسکالپ سر نسبت به روش های تهاجمی مانند کاشت مو بسیار زیاد است برخی از مزایای این روش :

✔ هزینه بسیار پایین تر نسبت به کاشت مو

✔ عدم وجود ریسک ابتلا به بیماری های عفونی

✔ عوارض بسیار محدود و ناچیز

✔ عدم نیاز به طی کردن دوران نقاهت

✔ دائمی نبود نتیجه برخلاف تاتو یا خالکوبی

✔ امکان تقویت مجدد رنگ در جلسات ترمیمی سالانه

✔ قابلیت انجام بر روی نوجوانان و حتی کودکان

✔ ایجاد اثر بصری بسیار منحصر به فرد


اسکالپ سر کجاست؟

پوشش بافت نرم طاق جمجمه را اسکالپ Scalp می نامند؛ درواقع اسکالپ به لایه هایی از پوست و بافت زیرپوستی گفته می شود که استخوان های طاق جمجمه را می پوشاند. اسکالپ از برجستگی اکسیپیتال خارجی و خطوط برتر نیوکال تا حاشیه فوقانی بدن گسترش می یابد. تعداد زیادی فولیکول های مو در پوست سر وجود دارند، آنها به طور متراکم در کنار هم قرار گرفته و اغلب با یک زاویه از اسکالپ جهت دار شده اند.

اسکالپ از 5 لایه تشکیل شده است:

• پوست (قسمت دارای مو) Skin

• بافت زیرپوستی متراکم (حاوی عروق و اعصاب) subcutaneous

• آپونوروز و عضله اکسیپیتوفرونتالیس (باعث حرکت اسکالپ و بالا آوردن ابروها می شود) Aponeurosis and occipitofrontalis muscle

• بافت ساب اپونوروتیک سست (حاوی رگ ها) Loose subaponeurotic tissue

• پری کرانیم (قسمت خارج جمجمه) Pericranium

نکته قابل توجه در این مورد، اولین حرف لایه های تشکیل دهنده اسکالپ، کلمه Scalp را تشکیل می دهند.

اسکالپ سر آیرملو

نتایج بدست آمده در این روش چقدر ماندگار است ؟

سوال در مورد ماندگاری اسکالپ یکی از مهمترین موضوعاتی است که از طرف متقاضیان مطرح می شود.برای همه کسانی که قصد استفاده از این روش را دارند مهم است بدانند که رنگدانه های بوجود آمده دائمی است یا خیر ؟در جواب باید گفت که اولا روش اسکالپ مانند تتو نیست و یک روش دائمی محسوب نمی شود.برای روشن تر شدن موضوع می توانید مقاله تفاوت اسکالپ و تتو را مطالعه نمایید.دلیل این امر این است که پیگمنت ها یا همان رنگدانه های مخصوص اسکالپ در عمق بسیار کمی نفوذ می کنند پس از مدتی از بین می روند و این یک مزیت محسوب می شود.چرا که به هر دلیلی اگر در آینده از نتیجه رضایت نداشتید یا تصمیم گرفتید روش های دیگری را امتحان کنید می دانید که نتایج اسکالپ موقتی است و مانند تاتو نیست که تا آخر عمر مجبور به داشتن آن باشید.البته در صورت رضایت داشتن از نتیجه این روش قابل ترمیم است و تا هر زمانی که بخواهید می توانید مناطقی که اسکالپ در آن انجام شده را پس از کمرنگ شدن مجددا ترمیم کنید و از مزایای ظاهری آن بهره ببرید.نکته مهم این است مدت ماندگاری خیلی هم کم نباشد که مجبور باشید هر هفته برای تمدید مراجعه کنید. طبق تجربه ما، حداقل مدت زمان ماندگاری اسکالپ 4 تا 6 ماه است و گاهی به چند سال نیز می رسد.


عوامل موثر بر مدت ماندگاری رنگدانه های اسکالپ سر چیست؟

✔ کیفیت پیگمنت های (رنگدانه های) بکار رفته

✔ جنس پوست سر و میزان خشکی آن

✔ عوامل محیطی مختلف مانند نور مستقیم یا آلودگی

✔ عمق نفوذ رنگ دانه ها

✔ انجام دادن یا ندادن مراقبت هایی که در چند روز بعد از انجام اسکالپ مهم هستد

✔ میزان تعریق پوست سر

✔ تکنیک مورد استفاده

✔ مهارت و تجربه پیگمنتر (تکنسینی که به انجام اسکالپ می پردازد)


جلسات ترمیم اسکاپ سر :

به هرحال پس از مدتی رنگدانه هایی که از طریق روش میکرواسکالپ در کف سر ایجاد شده اند شروع به محو شدن می کنند.در این زمان می توان برای ترمیم و پررنگ کردن مجدد رنگدانه ها به مرکز اسکالپ سر مراجعه شود که هزینه جلسات ترمیمی کمتر از هزینه اولیه در نظر گرفته می شود.این که چه زمانی این اتفاق می افتد بستگی زیادی به مراقبت و جنس پوست متقاضی دارد که پس از انجام مشاوره تا حدی قابل تخمین است.


نتایج اسکالپ سر چقدر طبیعی است ؟

اگر روش اسکالپ سر به درستی و تحت نظر یک متخصص با تجربه انجام شود نتایج کار کاملا راضی کننده و طبیعی خواهد بود. انتخاب یک کلینیک که به صورت تخصصی به انجام اسکالپ سر بپردازد تا حد زیادی کیفیت نتیجه را تضمین می کنند. اما انجام این کار در کلینیک های زیبایی یا سالن های آرایش اشتباهی است بسیاری از مراجعین ما قبلا آن را تجربه کرده اند و از نتیجه کار کاملا ناراضی بوده اند که خوشبختانه با مراجعه به مرکز تخصصی اسکالپ آیرملو متوجه تاثیر واقعی این روش شده اند.


بعد از اسکالپ چه مراقبت هایی لازم است؟

بعد انجام اسکالپ مراقبت های خیلی ویژه ای لازم ندارید و می تواند از همان ساعات اولیه به کارهای روزمره خود برسید. اما برای اخذ بهترین نتیجه لازم است تا سه روز از استحمام و شستن سر خودداری نمایید.بعد از گذشت 3 روز برای شستن موها و سر خود از شامپو بچه باید استفاده شود. از محلول ماینوکسیدیل نیز در این دوره سه روزه استفاده نکنید. بهتر است تا حد امکان در روزهای اول سر شما در معرض تابش مستقیم نور خورشید نباشد و شانه کردن موها به ملایمت و با فاصله از کف سر انجام گیرد. مطلب مراقبت های بعد از اسکالپ را مطالعه کنید


هزینه انجام اسکالپ چگونه محاسبه می شود؟

هزینه اسکالپ به صورت ساعتی محاسبه می شود اما به عوامل متعدد دیگری نیز بستگی دارد. میزان مهارت و تجربه مرکز اسکالپ ، جنس و متریال رنگدانه های مورد استفاده ، وسعت بخش هایی از سر که دچار ریزش شده و.. در هزینه نهایی انجام اسکالپ سر تاثیر گذارند.هر چه وسعت بیشتری از سر خالی باشد ، زمان انجام اسکالپ نیز بیشتر می شود و به همین نسبت هزینه نیز افزایش می یابد.از طرفی در صورت عدم استفاده از دستگاه ها و رنگدانه های مرغوب هزینه نهایی کمتر می شود.بنابراین لازم است مراجعه کننده گان در انتخاب مرکز میکروپیگمنتیش اسکالپ نهایت دقت و توجه را بکار بگیرند.به صورت کلی در حال حاضر هزینه انجام اسکالپ برای جلسه اول هر ساعت 35 دلار و جلسات ترمیمی بعدی هر ساعت 30 دلار محسابه می شود.


انجام اسکالپ چقدر طول می کشد؟

اینکه انجام اسکالپ چقدر زمان می برد هم بستگی زیادی به جنس پوست و وسعت ریزش دارد اما به صورت کلی و حدودی بین 2 تا 5 جلسه برای میکرو اسکالپ سر لازم است که هر جلسه نیز بین 2 تا 4 ساعت به طول می انجامد.تمام این مراحل در فواصل مشخصی انجام می گیرد که در جلسه مشاوره با توجه جنس پوست و میزان خالی بودن سر به شما اعلام می گردد.


آیا انجام اسکالپ فقط برای آقایان کاربرد دارد ؟

خیر ، روش اسکالپ به منظور پرپشت نشان دادن موها استفاده می شود و هم برای آقایان قابل استفاده است و هم برای خانم ها و از این نظر هیچ محدودیتی وجود ندارد.


منظور از اسکالپ اسپرت (Sport) چیست؟

اسکالپ اسپرت یکی از انواع روش ها است که عموما برای آقایان کاربرد دارد. در این تکنیک موهای فرد کاملا تراشیده می شود و فولیکول های ریز مو روی سر او شبیه سازی می شود.ظاهر سر در این تکنیک به صورتی است تصور می کنید فرد موهای خود را با ماشینِ اصلاح کوتاه کرده است. در قسمت گالری تصاویر سایت و بخش مربوط اسکالپ اسپرت ، تصاویر و نمونه های این روش را می توانید مشاهده کنید.

اسکالپ اسپرت


مهمان عزیز ما خانم رزم آرا از فلورانس ایتالیا

اسکالپ اسپرت یک هنر معجزه آسا و راه حلی قطعی برای افرادی که دچار طاسی کامل سر هستند محسوب می شود.تکنیکی فوق العاده برای افرادی که دچار آلوپسی هستن یا در اثر حوادث گوناگون و یا تحت درمان شیمی درمانی تمام موی سر خود را از دست داده اند می تواند حس آرامش، لذت و اعتماد بنفس را به همراه آورد.

اسکالپ سر


اسکالپ سنتر دکتر آیرملو مبتکر روش اسکالپ اسپرت در ایران و اولین مرکز پزشکی اسکالپ و تنها برند ثبت شده و مورد تایید انجمن آلوپسی در ایران،متشکل از تیم پزشکی و تکنسین های با تجربه و مجرب به مدیریت سرکار خانم مهندس مریم آیرملو و جناب آقای بهرام آیرملو اساتید بین المللی اسکالپ،آماده خدمت رسانی به تمام افرادی که دچار طاسی و کمپشتی موی سر هستند.


نمونه کارهای اسکالپ

در این بخش تعدادی از نمونه کارهای انجام شده اسکالپ در مرکز آیرملو را مشاهده می نمایید.دیدن عکس های قبل و بعد از انجام اسکالپ می تواند دید بهتری از نتیجه کار به شما بدهد.


اسکالپ ناحیه جلوی سر

جلوی سر معمولا یکی از نقاط حساس سر است که بیشتر در معرض دید می باشد. در صورت کم پشتی در این ناحیه ، انجام اسکالپ می تواند ظاهر کاملا طبیعی و پر پشتی به آن بدهد

scalp


اسکالپ سر به صورت کامل

در صورتی که ریزش مو به صورت وسیع باشد ، اسکالپ در تمام مناطق سر انجام می شود. این کار معمولا به دو صورت انجام می شود. یا فرد موهای خود را کاملا می تراشد و پیگمنت های قرار داده شده روی سر مانند موهای تراشیده به نظر می رسد که به آن اسکالپ اسپرت می گویند که به روشی بسیار پر طرفدار تبدیل گشته و البته انجام درست آن نیاز به تجربه زیادی دارد.


اسکالپ اسپرت


یا می توان انجام اسکالپ و قراردادن پیگمنت ها را در میان موهای باقی مانده سر انجام داد و ظاهر خالی بین موها را از طریق قرار دادن رنگدانه های ریز در کنار هم برطرف نمود.


اسکالپ


اسکالپ جای بخیه

اسکالپ جای بخیه می تواند برای هر نوع بخیه ای که در اثر جراحی یا شکستی و بریدگی در میان موها ایجاد شده بکار گرفته شود. معمولا از این روش برای پر کردن جای بخیه ناشی از کاشت مو به روش FUT استفاده می شود.


اسکالپ جای بخیه


اسکالپ برای پر کردن فرق سر

این نوع اسکالپ سر در میان خانم ها طرفدار بیشتری دارد. در نمونه کارهای اسکالپ زیر مشاهده می کنید که چگونه فضای خالی بین موها در فرق سر با استفاده از پیگمنت کاملا پر شده است.

میکروپیگمنتیشن

تعدادی از نمونه کارهای مجموعه در این صفحه قرار گرفته شده است همچنین برای مشاهده فیلم های نمونه کار اسکالپ می توانید به صفحه ویدئوهای اسکالپ بروید و برای مشاهده عکس ها به صفحه گالری تصاویر اسکالپ مراجعه نمایید


هزینه انجام اسکالپ حدودا چقدر است؟

به صورت کلی برای جلسه اول هزینه انجام اسکالپ هر ساعت 35 دلار و جلسات ترمیمی بعدی هر ساعت 30 دلار محسابه می شود.البته مقدار ساعت بستگی به میزان وسعت منطقه کم پشت سر دارد که در جلسه مشاوره به صورت حدودی به متقاضیان اعلام می گردد.


تفاوت اسکالپ با کاشت مو چیست؟

در اسکالپ مویی کاشته نمی شود.بلکه این روش کاشت رنگدانه های ارگانیک در زیر پوست سر است.این رنگ دانه ها فضای خالی بین موها را پر می کنند و در نتیجه ظاهر موها پرپشت تر به نظر می رسد. همچنین انجام اسکالپ با تتو بسیار متفاوت است و با دستگاه های پزشکی بخصوصی انجام می شود.


آیا انجام میکرواسکالپ عوارضی هم دارد ؟

طبیعی است که در هر فرایند مربوط به زیبایی، عوارض احتمالی نیز وجود داشته باشد.حتی یک آرایش ساده نیز میتواند عوارضی در پی داشته باشد.اما مسئله مهم این است که عوارض اسکالپ بسیار محدود و موقتی است.یکی از عوارض انجام این تکنیک پوسته ریزی یا همان شوره سر است که تا 10 روز پس از انجام اسکالپ ادامه دارد و سپس خود به خود بهبود می یابد.عوارض بلند مدت یا عوارض نگران کننده ای برای این روش گزارش نشده و این یکی از دلایل محبوبیت روز افزون و افزایش متقاضیان میکرو اسکالپ به حساب می آید.


ماندگارى اسکالپ چقدر است؟

آثار اسکالپ ممکن است تا چند سال روی سر باقی بماند اما مانند تتو دائمی نیست چراکه در عمق کمتری از پوست نفوذ می کند و زمانیکه ٢٠-٣٠ درصد رنگدانه ها محو یا کم رنگ شد بهتر است برای ترمیم مجدد مراجعه شود. پیشنهاد ما براى حفظ آرایش و آراستگى اسکالپ سر به مراجعه کنندگان این است که بعد از یک سال، یک جلسه ترمیم حتما داشته باشند.


آیا میکرواسکالپ به ریشه هاى مو آسیب می زند ؟

در اسکالپ سر عمق نفوذ سوزن و کاشت پیگمت ها بسیار سطحى است و در انتهای لایه اپیدرم ( مزودرم) انجام می گیرد. ولى ریشه مو در لایه زیرین دِرم وجود دارد که عملاً سوزن و پیگمنت فاصله زیادى با ریشه مو دارند و به هیچ عنوان اثر سو بر روى ریشه مو ندارد، با تحریک و پوست عمل خونرسانى جهت ترمیم پوست بالا می رود و باعث تقویت ریشه مو می شود. ولى یک امّا بزرگ وجود دارد که حتما اصول اسکالپ رعایت شده باشد! یعنى دستگاه و پیگمنت هاى مورد استفاده مخصوص اسکالپ باشد، نه دستگاه و رنگ تاتو که نه تنها درد زیادى دارد بلکه به دلیل مواد به کار رفته در آن و عمق نفوذ بالایی که دارد باعث ریزش مو می شود.


فرم مشاوره آنلاین اسکالپ



 محسن رضازاده
جایی در ساری شعبه ای دارید
 مشاور آنلاین
  خیر متاسفانه دوست عزیز.  
 زهرا عابدی
سلام خسته نباشید می خواستم بدونم بعد میکرو اسکالپل میشه از آب پیاز برای کف سر استفاده کنیم برای جلوگیری از ریزش مو ممنون
 مشاور آنلاین
  بعد از انجام اسکالپ میتونین از هرمکملی برای کاهش ریزش مو استفاده کنین. اما نوع این مکمل ها و زمان استفاده رو بهتره با مشاوران مرکز در میون بگذارین  
 میثم
؟؟ایااسکالپ برای کم پشتی موی صورت هم میشه
 مشاور آنلاین
  با سلام ، بله با استفاده از روش اسکالپ ریش و سبیل می توان اقدام به انجام این کار برای آقایان نمود. علاوه بر این در صورت کم پشتی و مشکلات ریزش ابرو خود اقدام به انجام اسکلپ برای ابروهای خود نمایید.  
 احسان عابدی
سلام من ۱۹ سالمه و دچار کم پشتی سر هستم میخاستم بدونم این اسکالپ طی چن جلسه حل میشه و هزینش کلی و جلسه ای چن میشه ممنون میشم بگین
 مشاور آنلاین
  با سلام ، تعداد جلسات اسکالپ سر بین 2 الی 5 جلسه متغیر است و برای محاسبه تعداد جلسات نیاز به معاینه می باشد. با توجه به سن شما می بایست معاینات و بررسی های لازم انجام گیرد. جهت مشاوره و تعیین وقت می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.  
 زینب نامداری
سلام وقت بخیر پزشکم برام ماینوکسیدیل تجویز کردن و گفتن همیشه ازش استفاده کنم اما میخواستم برای اینکه سریعتر موهام پر به نظر برسه، از این روش میکرواسکالپ استفاده کنم.میخواستم بدونم آیا ماینوکسیدیل اگر بعد از این روش استفاده بشه اثری روی ماندگاری ماندگاری اش داره ؟ یعنی کمرنگش نمیکنه؟
 مشاور آنلاین
  درود ، استفاده از محلول ماینوکسیدیل پس از گذشت 3 روز از انجام اسکالپ سر مانعی ندارد.اما پیش از انجام روش میکرو اسکالپ بهتر است بررسی های لازم توسط متخصصین اسکالپ انجام شود.جهت مشاوره می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.  
 مجید
سلام. آیا بعد از مدتی که اسکالپ کم رنگ و محو تر میشه، سر ظاهر غیر طبیعی پیدا میکنه و حتما باید ترمیم بشه که ظاهرش دوباره طبیعی بشه؟ به طور خلاصه یک بار که انجام بدیم دیگه همواره باید ترمیم هاشو هم انجام بدیم؟
 مشاور آنلاین
  با سلام. رنگدانه هایی که برای اسکالپ سر استفاده می شود با توجه به طبیعی بودن آن ها بر اساس نوع مراقبت هر فرد پس از مدت زمانی کم رنگ و از بین می روند. بنابراین ظاهر اولیه خود را از دست داده و نیازمند ترمیم می باشند.  
 شهاب مجمدی
سلام. از شیراز شعبه ندارید؟
 مشاور آنلاین
  درود ، خیر متاسفانه.جهت امور مشاوره در زمینه اسکالپ سر و یا تعیین وقت قبلی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.  
 حسین باقرنیا
سلام من از اصفهان تماس میگیرم خاسم برای اسکالپ مشاوره و وقت بگیرم ممنون
 مشاور آنلاین
  جهت انجام مشاوره و یا تعیین وقت قبلی در خصوص میکرو اسکالپ می توانید با شماره های موجود در قسمت ارتباط با ما تماس حاصل نمایید.  
 امیرحسین
سلام خسته نباشید من آلوپسی دارم میشه برای طاسیه کامل از اسکالپ استفاده کرد یا غیر طبیعی میشه؟
 مشاور آنلاین
  درود ، با استفاده از روش اسکالپ سر می توانید به شکل کاملا طبیعی اقدام به برطرف سازی بیماری آلوپسی نمود.جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.  
 معصومه متکی
قسمت جلوی سرم کم پشت شده
 مشاور آنلاین
  سلام. از تکنیک اسکالپ برای هر ناحیه از سر میشه استفاده کرد و نتایج بسیار عالی هم گرفت.  
 مرتضی بذرافشان
سلام بنده به صورت پراکنده پشت سرم کم پشتی دارم چقد میشه حدود هزینش
 مشاور آنلاین
  سلام دوست عزیز. برای برآورد دقیق هزینه انجام اسکالپ نیاز به مشاوره و بررسی وسعت ناحیه کم پشت مو به صورت حضوری وجود دارد.  
 حسین
سلام من کاشت مو انجام دادم پشت سرم خیلی خالی وکم پشت شده ایا با این روش میشه ترمیمش کرد؟
 مشاور آنلاین
  بله. مناطق خالی شده پس از کاشت مو را میتوان طریق اسکالپ ترمیم کرد و نتایج بسیار خوبی گرفته شده که در قسمت گالری میتونین مشاهده کنین.  
 فرخزاد
سلام چند ماه باید از کاشت بگدره تا بتونیم این روش را استفاده کنیم .ایا باید مو را تراشید
 مشاور آنلاین
  روش اسکالپ حتی 3 ماه بعد از کاشت مو هم قابل انجام هست. اما برای بررسی دقیقتر وضعیت موها بهتره به صورت حضوری برای مشاوره اقدام بفرمایید.در مورد سوال دوم هم خیر، نیازی به تراشیدن مو نیست.  
 حامد
سلام وقت بخیر ایای نیاز هست موها کوتاه شود یا با اندازه موی متوسط هم امکان پذیر هست در منطقه ورتکس دچار کم پشتی هستم
 مشاور آنلاین
  با سلام. برای انجام اسکالپ نیازی به کوتاه کردن موها نیست.  
 بهرام صانعی
دو نفر از دوستان من اسکالپ انجام دادن البته نه تو مرکز شما. ولی جلوی سرشون طبیعی نیست. میخواستم ببینم همیشه اینجوری میشه یا جایی که رفتن بد کار کرده ؟ چون نمونه کارهای اسکالپ شما طبیعی بود همه شون.
 مشاور آنلاین
  سلام. برای انجام اسکالپ مخصوصا قسمت Hairline که جلوی سر هست تکنیک های خاصی باید انجام بشه که نیار به تجربه و مهارت زیادی داره وگرنه همونطور خودتون هم متوجه شدین نتیجه طبیعی از آب در نمیاد.مرکز ما توجه خیلی ویژه ای به این مرحله از اسکالپ سر داره و به همین خاطر مشکل ظاهری برای متقاضیان به هیچ وجه پیش نمیاد.  
 امیر حیدری
سلام.استان تبریز شعبه ندارین
 مشاور آنلاین
  خیر متاسفانه.  
 احمد وفایی
رنگ های مخصوص انجام این کار یعنی هیچ ضرری برای بدن ندارن؟ حساسیتی ایجاد نمی کنن اصلا ؟
 مشاور آنلاین
  سلام. برای انجام اسکالپ در مرکز ما از رنگ های ارگانیک که مصارف پزشکی دارند استفاده می شود و کاملا بی ضرر هستند. ضمنا پیش از شروع کار، تست های حساسیت انجام می گردد و از این بابت هم نگرانی وجود ندارد.  
 کاوه
سلام.یه سوال داشتم من موهام کم پشت شده و احتمالا تا یکی دو سال آینده نیاز به کاشت مو دارم.می خواستم بدونم انجام اسکالپ تاثیری توی کاشت مو داره ؟
 مشاور آنلاین
  سلام دوست عزیز. خیر. هیچ مشکلی برای کاشت مو ایجاد نمی کند.  
 علی خاکباز
سلام و خسته نباشید میشه بفرمایید این اسکالپ که شما انجام میدین با تاتو چه فرقی داره ؟من یکی از دوستام تاتو کار هست و به من گفت بیا کف سرتو با تاتو پر کنم
 مشاور آنلاین
  تاتو با دستگاه تاتو انجام میشه ، سوزن های این دستگاه درشت تر از دستگاه پزشکی هست در نتیجه نقاط ایجاد شده درشت خواهند شد که ظاهری نامطلوب و غیر طبیعی ایجاد می کند و مهم تر از همه اینکه تاتو به علت اینکه سوزن در عمق بیشتری از پوست وارد میشه به ریشه موها آسیب میزنه و سبب تخریب فولیکول موها و ریزش موها می شود. اسکالپ در مرکز تخصصی اسکالپ توسط دستگاه پزشکی انجام میشه که سوزن های بسیار ظریفی دارد و سبب ظرافت بالا و طبیعی شدن کار می شود و همچنین سوزن در لایه سطحی پوست بالاتر از سطح ریشه موها وارد می شود که آسیبی به ریشه موها وارد نشود. نکته بعدی در تفاوت اسکالپ و تاتو مواد مورد استفاده هست که در تاتو از رنگهای شیمیایی و معدنی استفاده میشه که سبب ریزش مو میشه در صورتی که در اسکالپ از رنگدانه های ارگانیک و گیاهی استفاده میشه که کاملا ایمن و زیست سازگار هستن .  
 بهزاد
سلام بنده یکسال پیش کاشت مو انجام دادم ولی همچنان دچار کم پشتی در سرم هستم و همچنان موهام کم پشت دیده میشود ..میخوام بدونم با انجام اسکالپ این مشکل من حل میشه ؟؟
 مشاور آنلاین
  سلام.بله. بسیاری از مراجعین برای انجام اسکالپ در گذشته تجربه کاشت مو داشتند و برای رفع کم پشتی مو اسکالپ سر انجام دادند.  
اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید