اسکالپ اسپُرت

اسکالپ اسپرت چیست ؟

یکی از روش های اسکالپ سر، روش اسکالپ اسپرت می باشد. این روش به گونه ای می باشد که موی سر را در حالت موی تراشیده با نمره های پایینی همچون شماره صفر و یا شماره یک نشان می دهد.این روش بدین گونه است که نقاط بسیار ریزی همانند فولیکول مو روی سطح پوست سر ایجاد کرده و استایل موی کوتاه را برای افراد به ارمغان خواهد آورد. بنابراین افرادی که علاقمند به موهای تراشیده هستند، این روش از اسکالپ سر مناسب آن ها خواهد بود.


اسکالپ اسپرت مناسب چه افرادی است؟

اسکالپ اسپرت برای کسانی ایده آل می باشد که علاقه به موهای بسیار کوتاه هستند و همچنین می تواند برای کسانی که دچار طاسی و یا کم پشتی وسیع هستند مناسب باشد. همچنین افرادی که خط موی آن ها در قسمت جلوی سر(هد لاین)عقب نشینی زیادی کرده است می توانند از این روش استفاده نمایند. خالی شدن نواحی جلوی سر و پیشانی یکی از رایج ترین اتفاقات در آقایان می باشد که با استفاده از اسکالپ سر و روش اسکالپ اسپرت می توان آن را حل نمود.


مراحل انجام اسکالپ اسپرت

اسکالپ اسپرت همچون سایر روش های اسکالپ سر دارای مراحل اجرایی مختلفی می باشد که در ادامه به ترتیب الویت به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.


جلسه یک:انجام مشاوره های لازم پیش از اسکالپ اسپرت

در جلسه نخست و پیش از هر چیزی پزشک تمامی نکات و مسائل اسکالپ اسپرت را به شما یادآوری خواهد کرد و شما نیز خواهید توانست سولاتاتی که درباره این موضوع دارید را از پزشک خود بپرسید.در مرحله اول اسکالپ سر مواردی که نیاز به رعایت آن ها پیش از انجام عمل و همچنین پس از انجام آن لازم است رعایت کنید به شما گفته می شود. این مرحله در تمامی روش های اسکالپ سر توسط پزشکان متخصص انجام می شود.

اسکالپ سر


جلسه دو:انجام معاینات مورد نیاز پیش از اسکالپ سر

در این جلسه پس از رفع ابهامات و سوالات پزشک با انجام معاینات مختلف گزارشی از وضعیت شما تهیه خواهد کرد تا به وسیله آن شما آماده ی انجام اسکالپ سر شوید. با توجه به معاینات انجام شده داروهای مورد نیاز توسط پزشک برای شما تعیین خواهد شد. در این روش می توان پزشک متخصص بر اساس سلیقه فرد و همچنین آزمایشات اقدام به انتخاب روش اسکالپ اسپرت و یا سایر روش ها نماید.


جلسه سه:شروع مرحله نخست اسکالپ سر

پزشک با مشخص ساختن رنگ مورد نظر بر اساس موی شما و علاقمندی شما، علاوه بر مشخص نمودن مناطق مورد نیاز جهت اسکالپ سر ، شروع به انجام اسکالپ اسپرت خواهد کرد. پس از پایان این مرحله مراقبت های بعد از اسکالپ اسپرت توسط متخصص به شما گفته خواهد شد.


جلسه چهار:مرحله ترمیمی اول اسکالپ سر

با گذراندن یک ماه از انجام اسکالپ اسپرت مناطقی از سر که نیاز به ترمیم دارند مشخص خواهند شد. به همین جهت می بایست در این زمان به کلینیک مراجعه کرده و مرحله ترمیمی روی این مناطق صورت بگیرد. در این مرحله ایراد های اولیه مشخص و توسط پزشک متخصص برطرف خواهد شد.


جلسه پنجم:مرحله ترمیمی دوم

فرآیند اسکالپ سر جهت تثبیت و ماندگاری بیشتر به مراحل ترمیمی نیاز دارد. پس از گذشت دو الی پنج ماه از مرحله ترمیمی پیشین اسکالپ سر، نیاز است با مراجعه مجدد به کلینیک این مرحله ترمیمی را نیز پشت سر بگذارید. در هر مرحله روند درمان توسط پزشک بررسی و کلیه عیوب و مشکلات برطرف خواهد شد.


جلسه ششم:مرحله ترمیمی سالیانه اسکالپ سر

این مرحله سالی یک بار می بایست توسط فرد با مراجعه به کلینیک اسکالپ سر انجام شود. با توجه به همیشگی نبودن اسکالپ و این که پس از گذشت سه تا شش سال امکان کم رنگ شدن آن وجود دارد، می بایست فرد سالی یک بار در جلسات ترمیمی شرکت نمایید و پزشک متخصص اقدام به ترمیم آن نماید.


چند نكته مهم در مورد اسکالپ اسپرت سر:

✔ روش اسکالپ اسپرت برای کسانی مناسب می باشد که موهایشان بسیار کوتاه می باشد و علاقه به مو با نمره هایی همچون شماره صفر و یا یک دارند. برای کسانی که در سایر نواحی موی سر خود کم پشتی وجود ندارد می بایست به صورت دایمی موی سر خود را با چنین نمره هایی کوتاه نمایند.

✔ با توجه به تغییر خط رویش به وسیله این روش می توان ظاهری جوان تر داشت.

✔ اسکالپ اسپرت جز تنها روش هایی است که به وسیله آن می توان چهره افرادی که به بیماری آلوپسی یونیورسال دچار هستند را تغییر داد .این روش امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است، به طوری که بسیاری از افراد معروف ، ورزشکاران و یا بازیگران از این روش استفاده می نمایند.


در پایان اگر قصد انجام اسکالپ سر با استفاده از این متد و یا سایر روش ها را داشته باشید، جهت اطلاعات بیشتر و یا تعیین وقت قبلی به منظور مشاوره با پزشکان متخصص، می توانید با کارشناسان ما در مرکز تخصصی اسکالپ سر دکتر آیرملو در ارتباط باشید. ما در این مجموعه با در اختیار داشتن کادری مجرب و همچنین بروزترین امکانات دنیا، بهترین راهکار را برای ایجاد ظاهری طبیعی و زیبا برای موهایتان ارائه خواهیم داد.


فرم مشاوره آنلاین اسکالپ



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید