هزینه و قیمت اسکالپ سر

هزینه اسکالپ

اسکالپ سر یکی از روش های پر پشت نمودن ظاهری مو در افرادی است که به هر دلیلی قادر به انجام کاشت مو نمی باشند. برخی افراد هم مایل به انجام کاشت مو نیستند که با استفاده از اسکالپ سر می توانند ظاهر موهای خود را پر پشت تر نشان دهند. انجام این روش امروزه به دلیل مزایایی که دارد مورد استقبال افراد قرار گرفته است.یکی از مهم ترین دلایل پر طرفدار بودن این روش هزینه اسکالپ سر می باشد.


اسکالپ سر

نام دیگر اسکالپ سر ، میکروپیگمنتیشن می باشد.در حقیقت در این روش با استفاده از تزریق رنگدانه های طبیعی به سطح زیرین پوست سر است که به صورت شکل و فرم مو انجام می شود.انجام این کار می بایست با ظرافت خاصی صورت گیرد تا ظاهری بسیار نزدیک به فرو و حالت مو داشته باشد.رنگدانه های تزریق شده به دلیل طبیعی بودن هیچ عارضه جدی برای فرد ایجاد نخواهد نمود و این کار مناسب افرادی با موهای کم پشت و یا طاس می باشد. از اسکالپ سر به عنوان بهترین جایگزین برای افرادی که بانک موی مناسب جهت کاشت مو ندارند نام می برند.


هزینه اسکالپ سر

هزینه اسکالپ نکته مهمی است که بسیاری از علاقه مندان به انجام اسکالپ سر مایلند درباره جزئیات آن اطلاعاتی بدست بیاورند. در حقیقت اطلاع از قیمت اسکالپ سر می تواند به این عزیزان کمک کند تا ضمن آشنایی هر چه بهتر با هزینه های این تکنیک زیبایی، جهت انجام آن بهتر تصمیم بگیرند و برنامه ریزی کنند.


همانطور که گفته شد یکی از مزایای میکرواسکالپ یا هاشور سر نسبت به بسیاری از روش های دیگر مانند کاشت مو، ارزان تر بودن و سریع تر انجام شدن آن است. امروزه جهت انجام کاشت مو باید چند میلیون تومان پرداخت کنید و تازه علاوه بر این هزینه های جانبی از جمله داروها و شامپوهای مخصوصی که اغلب متخصصین و پزشکان پس از انجام عمل پیوند مو تجویز می کنند نیز موجب افزایش هر چه بیشتر هزینه ها می شود.

قیمت اسکالپ سر


اما خوشبختانه هزینه تکنیک های میکرواسکالپ به ویژه هزینه میکروپیگمنتیشن در مقایسه بسیار پایین تر و ارزان تر است و مدت زمان انجام آن نیز بسیار کوتاه تر و در مجموع فرآیندی ساده تر و کوتاه تر است. نکته ای که برای بسیاری از افرادی که دچار ریزش و یا کم پشت شدن موهای سر و یا ابرو شده اند، اهمیت زیادی دارد. چرا که بسیار به نفع آنهاست. اما باید ببینیم که چه عواملی در این زمینه تاثیرگذارند و اصولا هزینه و قیمت میکروپیگمنتیشن (و یا سایر روش های اسکالپ) چگونه محاسبه می شود؟


عوامل تاثیرگذار در قیمت اسکالپ چیست؟

اینکه هزینه نهایی هاشور سر یا اسکالپ چگونه محاسبه و به داوطلبان و علاقه مندان به آن اعلام می شود.اما به طور کلی برای برآورد هزینه اسکالپ سر سه فاکتور مهم دخیل هستند.این سه عامل عبارتند از:

✔ روش مورد استفاده

✔ مواد و دستگاه های مورد استفاده

✔ میزان خالی بودن سر یا همان وسعت ناحیه ریزش


در دو مورد اول همانطور که قبلا هم توضیح داده شد، کلینیک ایرانا یک مرکز کاملا تخصصی در زمینه اسکالپ و میکروپیگمتیشن می باشد که تمام فعالیت های مربوطه توسط متخصصین با تجربه این مرکز انجام می گیرد. بنابراین همواره از جدیدترین و بروزترین روش های دنیا جهت دستیابی به بهترین نتیجه استفاده می شود.


دستگاه و مواد بکار رفته نیز در هزینه اسکالپ تاثیر دارند. در مرکز اسکالپ مریم آیرملو که از خوشنام ترین مراکز اسکالپ ایران می باشد از جدیدترین دستگاه ها و بهترین مواد و رنگ از کمپانی های معتبر اروپایی و آمریکایی استفاده می شود که به دلیل کیفیت بسیار بالا و ارگانیک بودن این رنگ ها هیچگونه عوارضی برجای نخواهند گذاشت. این رنگ ها که در کشورهای پیشرفته دنیا جهت اسکالپ و همچنین مقاصد درمانی تولید و استفاده می گردد به دلیل ارگانیک و بی ضرر بودن و استفاده از تکنولوژی های پیشرفته بسیار گران تر از سایر رنگ های موجود می باشند و با این حال مرکز ما تحت هیچ شرایطی جهت پایین آوردن هزینه از مواد بی کیفیت استفاده نکرده و سلامت بیماران و متقاضیان را به خطر نخواهد انداخت.


در واقع این دو عامل مهم تعیین کننده هزینه اسکالپ سر هستند . اما عامل سوم مهم ترین قسمت در تعیین هزینه نهایی اسکالپ محسوب می شود. هر چه ریزش مو و یا ابرو شدید تر باشد و یا فضای بیشتری از سر خالی از تارهای مو شده باشد، طبیعتا نیاز به انجام تکنیک های اسکالپ سر در مقیاس و تراکم بیشتری نیاز است و طبیعتا هزینه ها نیز بیشتر می شود.



نمونه های اسکالپ سر نمای پشت سر

اسکالپ سر یا کاشت مو؟

کاشت مو و اسکالپ هر دو جزو روش های زیبا سازی و جبران کم پشت شدن و یا ریزش موهای سر می باشند. این دو که هر کدام از چند روش تشکیل می شوند و در واقع روش ها و تکنیک های مختلفی برای آنها ارائه شده، مزایا و معایب خاص خود را دارند. اما تفاوت های بنیادینی این دو روش با یکدیگر دارند که موجب می شود هر کدام برای گروه خاصی از افراد مناسب باشند.


کاشت مو در طول یک قرن گذشته دچار تغییر و تحولات زیادی شده است و تکنیک های مختلفی برای آن ابداع و توسط متخصصین مختلف در جهان ارائه شده است. به دلایل متعددی هزینه این روش ها نیز با یکدیگر متفاوت است. از جمله:

• مدت زمان انجام فرآیند کاشت مو و اسکالپ سر

• تعداد جلسات

• انجام فرآیند بصورت انفرادی و یا با کمک تیم همکاران

• استفاده (در کاشت مو) و یا عدم استفاده (در اسکالپ) از داروهای بی حسی و یا بی هوشی

• هزینه مواد مورد استفاده در اسکالپ و یا فولیکول های جدا شده مو جهت کاشت موی سر

• هزینه های جانبی کلینیک ها، متخصصین و افرادی که این تکنیک ها را برای متقاضیان انجام می دهند.

• دستگاه ها و ابزار مورد استفاده در هر یک از دو روش


در مجموع باید در یک جمع بندی نهایی خدمت شما بگوییم که هزینه اسکالپ از هزینه کاشت مو بسیار کمتر و ارزان تر است. از طرف دیگر انجام کاشت مو پیش نیازهای متعددی را می طلبد که ممکن است همه افراد متقاضی و علاقه مند به آن امکان استفاده از این تکنیک را نداشته باشند. در چنین مواردی روش اسکالپ و میکروپیگمنتیشن می تواند روشی ارزان تر و بسیار مناسب تر باشد.
هزینه هر جلسه اسکالپ با توجه به ماندگاری و همچنین بهداشتی و استریل بودن آن در مقایسه با کاشت مو، بسیار به صرفه تر و مناسب تر است.


هزینه انجام اسکالپ حدودا چقدر است؟

معمولا هزینه جلسات بطور جداگانه و بر حسب ساعت یا منطقه مورد نظر، از داوطلبان دریافت می گردد . در حال حاضر قیمت اسکالپ سر در کشورهای خارجی به شرح زیر می باشد:

✔ هزینه اسکالپ کف سر حدود 120 دلار

✔ هزینه اسکالپ خط بخیه کاشت مو (FUT) حدود 70 دلار

✔ هزینه اسکالپ ناحیه برداشت کاشت مو حدود 115 دلار


دقت کنید که هزینه های ذکر شده به صورت حدودی و میانگین بوده و با توجه به اندازه سر و میزان خالی بودن ناحیه ممکن است تفاوت داشته باشد.در مجموع این نکته را در نظر داشته باشید که با توجه به اینکه میزان وسعت ناحیه ریزش و همچنین تعداد ساعت های مورد نیاز جهت میکروپیگمنتیشن و یا هاشور سر افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است، لذا هزینه های قابل پرداخت مراجعان مختلف نیز در نهایت با یکدیگر ممکن است متفاوت باشد. برای مثال ممکن است فردی نیاز به یک یا دو جلسه اسکالپ داشته باشد ولی فرد دیگری حداقل سه جلسه. در نتیجه هزینه اسکالپ سر و قیمت نهایی متفاوت خواهد بود.


اما مطمئن باشید که در ازای مبلغ نهایی که پرداخت می کنید نه تنها به زیبایی هر چه بیشتر شما کمک خواهد کرد بلکه از سایر روش ها و تکنیک هایی مانند پیوند و یا ترمیم مو نیز بسیار کمتر و به صرفه تر خواهد بود و از طرف دیگر از بهترین متخصصان، دستگاه ها و مواد برای شما استفاده شده است که کاملا خیال شما را از عوارض اسکالپ آسوده خواهد کرد.


مرکز تخصصی اسکالپ آیرملو با سالها تجربه و با استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات با نرخ و تعرفه های بسیار مناسب و همچنین فضایی کاملا استریل و بهداشتی در خدمت شماست.