بهترین مرکز اسکالپ

بهترین مرکز اسکالپ

اسکالپ یکی از بهترین تکنیک هایی است که تاکنون جهت زیبایی سر و صورت ابداع شده و سالهاست که مورد استفاده کلینیک ها و مراکز مختلف در جهان قرار می گیرد. این تکنیک کاربردهای زیادی دارد و امروزه به عنوان جایگزین روش های تاتو قدیمی مورد استفاده قرار می گیرد. از اسکالپ سر، ابرو، روی لب ها جهت هاشور زدن و حتی از بین بردن و پنهان کردن اثر زخم اسکار، خال و موارد دیگر استفاده می شود.


به همین جهت اسکالپ سر یا میکرواسکالپ امروزه نه تنها به جای روش های سنتی تاتو مورد استفاده قرار می گیرد بلکه کاربردهای آن فراتر رفته و به همین جهت مورد استقبال بسیاری از متخصصین و جوانان علاقه مند قرار گرفته است.


کاربردهای اسکالپ فراوان و متعدد هستند و بسیاری از کسانی که دچار مشکلاتی از قبیل ریزش مو، ریزش ابرو، افزایش مژه ها، برطرف کردن برخی مشکلات مویرگ ها، برخی مشکلات و یا لکه های پوستی (مانند ماه گرفتگی، زخم های بجا مانده از عمل های جراحی، بیماری پیسی و ...) هستند با استفاده از تکنیک های اسکالپ سر یا ابرو می توانند براحتی هر یک موارد ذکر شده را برطرف کنند.


لازم به ذکر است تمامی موارد ذکر شده در صورتی امکان پذیر می باشد که افرادی که قصد انجام این روش زیبایی را دارند، مراکز معتبر اسکالپ سر را جهت انجام این روش انتخاب نمایند.

بهترین مرکز اسکالپ سر


ویژگی های یک مرکز اسکالپ سر خوب چیست؟

مراکز اسکالپ شر در واقع مراکزی هستند که این خدمات را ارائه می دهند. این خدمات به دو نوع میکروپیگمنتیشن (روش جدید اسکالپ که در آن از دستگاه استفاده می شود) و میکروبلیدینگ (تکنیک قدیمی تر اسکالپ که با استفاده از دست انجام می شده) تقسیم بندی می شوند. البته از لحاظ ناحیه ای که در آن این خدمات انجام می شود می توان اسکالپ را به سه دسته تقسیم بندی کرد:

✔ اسکالپ سر

✔ اسکالپ ابرو

✔ اسکالپ صورت (لب و یا نواحی دیگر)


هر کدام از این سه دسته کاربردهای خود و همچنین طرفداران خود را دارند. برای مثال اسکالپ سر هم بین مردان و زنان طرفداران خود را دارد ولی اسکالپ ابرو و یا اسکالپ لب بیشتر در بین خانم ها محبوبیت دارد. معمولا از اسکالپ سر و ابرو برای کسانی استفاده می شود که دچار ریزش شدید و یا کم پشت شدن موها در این نواحی شده اند. این کار به افراد کمک می کند تا بجای استفاده از روش هایی مانند کاشت مو، با استفاده از اسکالپ سر و ابرو با هزینه ای بسیار مناسب بتوانند نواحی کم پشت سر و یا ابرو را پوشش دهند.


همانطور که در بخش های مختلف توضیح داده ایم، تکنیک های جدید اسکالپ سر با استفاده از دستگاه انجام می شوند و رنگ های طبیعی زیر پوست افراد داوطلب تزریق شده و پس از مدتی شکل هاشور را به خود می گیرد. به همین جهت به این روش هاشور سر و یا تاتو سر (البته تاتو به شیوه جدید و مدرن) نیز گفته می شود. این تکنیک در مراکزی مورد استفاده قرار می گیرد که دارای شرایط مناسب جهت انجام این کار باشد.


مهم ترین ویژگی های مراکز معتبر اسکالپ سر

• فردی که چنین خدماتی را برای داوطلبان انجام می دهد آموزش های لازم را دیده و دارای مدرک حرفه ای اسکالپ سر باشد.

• دستگاه های مورد استفاده برای اسکالپ سر (میکروپیگمنتیشن) استریل و کاملا بهداشتی باشند.

• محیط مرکز اسکالپ سر مورد تایید وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی باشد.


اشخاصی که در دوره های آموزش اسکالپ شرکت کرده و این خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهند اصطلاحا "پیگمنتر" (pigmenter) گفته می شود. این افراد با داشتن توانایی های لازم در زمینه های میکروپیگمنتیشن و اسکالپ سر، میکروپیگمنتیشن ابرو، میکروپیگمنتیشن لب و موارد مشابه خدمات مورد نظر متقاضیان علاقه مند را به آن ها ارائه می دهند. طبیعتا در این میان داشتن تجربه، مهارت و دانش کافی به پیگمنتر کمک شایانی در این زمینه می کند.


بهترین مرکز اسکالپ کجاست؟

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دلایل متعددی به خدمات اسکالپ نیاز دارید و یا علاقه مند هستید، توصیه می کنیم که پیش از اقدام به مراجعه و رزرو وقت از کلینیک های مختلف، حتما از قبل درباره کیفیت خدمات آن ها مطالعه و بررسی های لازم را انجام بدهید.

مرکز اسکالپ سر معتبر


مراکز معتبر اسکالپ سر چه شرایط و خدماتی دارند؟

✔ بجای تکنیک قدیمی میکروبلیدینگ از تکنیک میکروپیگمنتیشن استفاده می شود.

✔ پیگمنتر آموزش دیده و دارای مدارک مورد تایید می باشد.

✔ محیط کار برای انجام اسکالپ سر کاملا استریل و عاری از آلودگی می باشد.

✔ از بهترین دستگاه های اسکالپ سر استفاده می شود.

✔ پیگمنتر توانایی انجام اسکالپ سر در نواحی مختلف سر یا صورت را خواهد داشت.

✔ رنگدانه های میکروپیگمنتیشن با کیفیت و مناسب مورد استفاده قرار می گیرد.

✔ طراحی خط مو (hairline) به خوبی انجام می شود و نتیجه کار طبیعی خواهد بود.

✔ دستورالعمل های لازم مربوط به قبل و بعد از اسکالپ سر به داوطلبان به درستی اعلام شده و توضیح داده می شود.


بطور خلاصه همه چیز در خدمت مشتریان می باشد تا کار اسکالپ سر و میکروپیگمنتیشن به بهترین شکل ممکن و با کیفیت بالا انجام شود. مراکزی که بتوانند با بالابردن کیفیت کار خود، عوارض اسکالپ سر را نیز تا حد امکان کاهش دهند می توانند جز مراکز با کیفیت این روش زیبایی محسوب گردند. (عوارضی که البته در حالت عادی بسیار کم و ناچیز هستند)


امروزه در بسیاری از رسانه ها و وب سایت ها تبلیغات کلینیک ها و موسسات مختلفی را می بینیم که ادعا می کنند اسکالپ سر با قیمت های ارزان و نتایج مناسب انجام می دهند. اما سئوال اینجاست که آیا همه این مراکز جزو بهترین مراکز اسکالپ و میکروپیگمنتیشن قرار دارند یا خیر؟ آیا همه شرایط ذکر شده بالا را می توانند براحتی فراهم کنند؟ بنابراین توصیه می کنیم که جهت انجام اسکالپ سر در هر یک از بخش های سر و یا صورت خود فقط به مراکز مجاز و مورد تایید مراجعه کنید و در این زمینه دقت کنید.


کلینیک تخصصی اسکالپ ایرانا با مدیریت خانم آیرملو با سال ها تجربه در زمینه پیاده سازی بهترین تکنیک های استاندارد میکرواسکالپ در خدمت شما می باشد. جهت اطلاعات بیشتر و تعیین وقت با همکاران ما تماس بگیرید. همچنین در صورت تمایل می توانید از گالری تصاویر جهت تماشای نمونه کارهای اسکالپ سر و ابرو نیز دیدن کنید.